Bent u ook klaar met al die ingewikkelde facturen per leverancier per zakenreis? Wij regelen dat voor u in 1 overzicht!

Wist u dat het efficiënt inrichten van uw reisadministratie een besparing oplevert tot € 40,- per factuur? Uniglobe werkt met 95% van al haar klanten met het AirPlus betaalsysteem. Ons eigen reserveringssysteem en backoffice systeem is volledig geïntegreerd met dit reisadministratiesysteem. Dat systeem biedt Uniglobe ook aan voor het MKB!

Uniglobe Travel richt zich op het reizende MKB segment maar wij bieden de technologieën, systemen en services die een multinational ook gebruikt. Het reisadministratiesysteem is daar een voorbeeld van. 

Hoe werkt het systeem AirPlus?

Een keer per maand ontvangt u een totaal factuur. Op dit statement ziet u precies per reiziger welke reisuitgaven zijn gedaan. U kunt een klant referentie code meegeven wanneer u de kosten kunt doorbelasten aan uw relatie of wilt koppelen aan een interne kostenplaats. Ook kunt u de vaste personeelscode van uw reiziger standaard toevoegen zodat u een snelle koppeling kunt maken met uw eigen backoffice administratie systeem. Erg eenvoudig en efficient.

De maandoverzichten kunt u zelf downloaden via een portal. Ook kunt u de statements naar eigen inzicht en wens sorteren zodat u een goede aansluiting heeft met uw eigen administratiesysteem. Directe upload naar uw eigen backoffice systeem kan ook. En de btw wordt ook netjes gesplitst en getotaliseerd per maand zodat u in 1 keer het gehele bedrag kunt terugvorderen.

Alle reserveringen die Uniglobe voor u maakt via deze betaaloplossing, gaan op voucher. De reiziger hoeft dus ter plaatse geen grote bedragen voor te schieten en te betalen voor bijvoorbeeld het hotel of de autohuur. Ook dat leidt tot grote tevredenheid onder uw reizigers!

Kortom een efficiënte betaaloplossing voor uw zakenreizen en zakenreizigers is onmisbaar. Een overzichtelijk systeem helpt u kosten te besparen en te controleren. Neem contact met ons op en wij bespreken graag wat wij voor u kunnen betekenen.