Zakenreizen boeken lijkt een gemakkelijke klus. Dat klopt, via het internet heeft u allerlei mogelijkheden om binnen een korte tijd een reis te boeken. Echter, is er meer dan alleen het boeken van een reis. Inzicht in geboekte reizen, kosten besparen en wijzigingen doorvoeren zijn zaken die ook belangrijk zijn. Op welke zaken kunt u kosten besparen en hoe kunt u onnodige (reis)uitgaven reduceren?
Reizen worden op allerlei wijzen gedeclareerd binnen een bedrijf. De reiziger gebruikt een persoonlijke creditcard om de kosten van het hotel, trein, vliegticket of autohuur te betalen. Wanneer er veel zakenreizen worden geboekt kan de reisadministratie hierdoor een rommelig verhaal worden.
Een gedetailleerde rapportage helpt u om reisbudgetten te overzien en deze in kaart te brengen. Wanneer u het reisbeleid in uw organisatie wilt handhaven en sturen kunt u hiervoor de managementinformatie uit de rapportage gebruiken.
In het Management Informatie Systeem kunt u allerlei rapportages genereren. Zo kunt u hierin naar eigen wens een standaard, maar ook een gedetailleerde rapportage opvragen. De rapportages worden per maand, kwartaal, half jaar of jaarlijks verstuurd, dit stemmen wij graag met u af. Tevens heeft u de mogelijkheid om op elk moment van de dag in te loggen om rapportages op te vragen. Belangrijke zaken zoals de uitgavenanalyse, leveranciers management, activiteit management en policy compliance kunt u te allen tijde bekijken in het Management Informatie Systeem.
Onze medewerkers geven u graag inzicht in uw reisadministratie!